Je tudíž logické že převážná většina renovačních dílen pro
automobily Ferrari sídlí právě v Itálii.
V mnoha případech pak zaměstnanci těchto dílen se přímo
podíleli na výrobě, či v dané době automobily této značky
opravovali.
Právě proto vám chceme přiblížit poznatky práce těchto lidí,
kteří automobily této renomované automobilky renovují a
vrací jím jejich původní slávu a lesk.
Doufáme že v budoucnu vám umožníme alespoň zčásti
poodhalit tajemství proměny zašlé slávy a lesku takových
vozů jako TestaRossa, 275GTB či 500 Superfast.
Martin Klein
|
Ukázka proměny vozu Ferrari 365 GTC/4
Rok produkce: 1972-76
Vyrobeno ks: 500
Motor: 4,390cc, vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
4 vačkové hřídele, uložený podélně vpředu
Palivový systém: 6 karburátorů Weber 38 DCOE
VÝKON: 320 hp/6200 rpm, max. rychl. 260km/h, 0-100 7,5s
Převodovka: 5-rychlostní
Rám: svařovaný trubkový
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol vpředu i vzadu,
lichoběžníková-trohúhelníková příčná ramena nestejné
délky ("A" ramena), vinuté pružiny
D, Š, V: 4570/1780/1270 mm
Hmotnost: 1877 kg
|